Friday, December 10, 2010

Hangout-ing (^ ^,)

smlm ada lah hari utk aku lpaskn segala kebosanan aku dgn sepuas2 nyer...akhir nyer dapat jgk aku hangout dgn member2ku kat Jusco Bukit Tinggi...datang situ mesti lah tak lain tak bukan nak tengok wayang.nak main bowling takde pusat bowling kat situ so tengok wayang jer la.aku dgn member2 ku tengok citer Ngangkong sebuah filem komedi seram.lol.citer tu memang best, seram and klakar gilerrr haha.korang tengok citer tu mesti gelak sampai tak kering gusi haha.aku syorkan korang sume tengok la citer tu okay and sesuai utk sume peringkat umur.


aku sangkakan bajet aku masih ok lagi sebab ingat kan tengok wayang jer rupe2 nyer member2 aku ajak maen bowling plak kat Klang Parade sebelom balik.hampeh betul huh.bajet aku lari gilerr da skrg niy.boleh bankrup dibuatnyer.tapi takpe la lepaskan tension punye pasal aku join la sekali hehe.aku dengan member2 aku maen 2 game.first game aku kecundang tempat ke-3 tapi second game aku bangkit utk menjadi juara haha.(berlagak la pulak hehe).


letih gilerr semalam drpd kul 10pg smpai kul 9.30mlm huh.even hari niy pun masih terasa lagi letih nyer.but its okay walau pun letih giler tapi hangout nyer tetap best and happening.thats all for now.lepas niy nak pegi solat jumaat and then aku nak rehat sepuas2 nyer.

to all my readers, enjoy reading my blog okay.

By Fadz

No comments:

Post a Comment