Wednesday, December 8, 2010

Apek Hebat ^_^

walaupun da 2 hari prtandingan nyer brlalu tp aku masih lg rasa letih. hari ahad baru2 niy taman prumahan aku iaitu Taman Desa Permai 3 ada buat prtandingan fursal trtutup khas utk taman tu jer. prtandingan tu sudah semesti nyer diadakan di The Roof Futsal Arena sbb kat situ jer la gelanggang futsal yg paling dekat and yg ada di Pekan Meru niy. aku diundi dalam Team A yg diberi nama Apek Hebat. actually nama tu aku yg bagi sbb ahli2 team aku yg lain tak ada idea utk nama team kitorang. ada 4 team sahaja yg brmain dan team lain pun ada nama team diorang masing2. setiap team kene pakai baju yg sama warna utk membezakan dengan team2 yg lain. so team aku kene pakai baju warna merah and itu pun aku punye cadangan jgk hehe.


setiap team kene main 3 match sahaja and keputusan dtentukan dgn jumlah mata mcm mata liga bola sepak. menang : 3 mata, seri : 1 mata, kalah : 0 mata. keputusan nyer team aku dapat naib johan dengan 2 kali menang and satu kalah huhu...tapi okay la jgk tempat kedua mungkin tak ada rezeki kut nk dapat johan. bersyukur lah dengan rezeki yg kita perolehi okay...


APEK HEBAT (TEAM A)




No comments:

Post a Comment